Obserwatorzy

poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Kartka na bierzmowanie dla chłopca

Witam, dziś mam kartkę clean&simple z elementami mixed media zrobioną na bierzmowanie. Z racji tego, że adresatem jest chłopiec w nastoletnim wieku, chciałam żeby projekt był bardziej "męski". Postawiłam zatem na stonowane kolory i minimalizm. 
Ze skrawków papierów Craft o'clock "Mój skarb - chłopczyk" oraz "Mój skarb - dziewczynka", starej książki, serwetek i resztek listków z wykrojników stworzyłam tło. Pomazałam je później gesso i farbą akwarelową, by nieco ujednolicić kolorystykę. Całość pokryłam Magickiem wymieszanym z pigmentem perłowym, co nadało papierowi blasku. Z powstałego tła wycięłam kształt gołębicy, którą umieściłam na "Królewskim Romansie" z Galerii Papieru. Jeszcze tylko napis i chlapnięcia rozwodnionym gesso i kartka gotowa 😊







Produkty jakie użyłam:

 
 

Pozdrawiam




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.