Obserwatorzy

poniedziałek, 12 marca 2018

Komunijna kartka w stylu patchwork

Witam wszystkich bardzo gorąco 😊
Sezon komunijny już tuż tuż, więc najwyższa pora zacząć przygotowania. Dzisiaj proponuję kartkę patchwork zrobioną dla chłopca (bardzo musiałam się starać by nie dać tu kwiatków,
które strasznie lubię 😉).
 Do tła wykorzystałam kolekcje Craft-o-clock Marzenia o Poranku I(w naszym sklepie jest nowsza, lekko zmieniona ich wersja Marzenia o Poranku II) i Mój Skarb-Chłopczyk. Papiery postarzyłam nożyczkami, lekko podkleiłam Magickiem i przeszyłam na maszynie srebrną nitką. Póżniej zmieszałam mgiełkę 13arts w kolorze Turkus Pastelowy, klej i pigment perłowy 13arts Twinkling Pearl i pochlapałam całość. 

Jako główny element ozdobny projektu wykorzystałam tekturkę Grapevine od Scrapińca. Kompozycje kwiatowe to mix kolekcji ScrapAndMe Romantic Garden i Marzenia o Poranku I Craft-o-clock. Zobaczcie jak ładnie razem pasują 😊










Polecam:




Do zobaczenia wkrótce 😊

2 komentarze :

  1. Witam ciepło w ten zimny dzień stworzyłaś przepiękną kartkę bardzo podobają mi się kolory i szczegóły widać że włożyłaś całe serce wykonanie tej pracy Kartka jest bardzo staranna i przepiękną Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnego tygodnia


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Chętnie zajrzę na bloga Przyjaciółki 😊

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.