Obserwatorzy

poniedziałek, 5 lutego 2018

Witamy nową Projektantkę- Karolinę Klaus

Miło mi przedstawić nową projektantkę Artimeno.
Do naszego zespołu dołączyła: 

-Cards from Heaven


 Witam, nazywam się Karolina Klaus a w sieci jestem znana jako Cards from Heaven.
 Bardzo mi miło będzie Was inspirować na blogu Artimeno 😊 
Pochodzę z Polski ale już 7 lat mieszkam w północno-wschodniej Anglii 
w okolicach miasta Middlesbrough. 

Zajmuję się robieniem kartek prawie 9 lat. Na początku był to głównie styl clean&simple, 
ale od kilku lat tworzę bardziej przestrzennie z użyciem różnych mediów, materiałów i technik.
Nie boję się wyzwań, nowych projektów.
 Bardzo lubię robić kwiaty z papieru, bądź foamiranu, używać wykrojników, 
tekturek, grafik, sznurków, akwareli i masek. 
Tworzę kartki, albumy (często o twardej, obszytej fizeliną i materiałem okładce), 
dekoracje do domu, exploding boxy, wycinam wycinanki, maluję akwarelami

Jeśli chcesz mnie poznać bliżej tu jest krótki filmik o tym co robię:  


Oto kilka moich, publikowanych już, prac:
 



 
 



 

 
 

 Karolino, mamy nadzieję że praca w naszym zespole spodoba Ci się,
 a my już teraz z niecierpliwością czekamy na Twoje inspiracyjne prace.
Powodzenia! 

Zespół Artimeno

2 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.