Obserwatorzy

poniedziałek, 14 grudnia 2015

Anielska bombka

Witam Was w poniedziałkowe popołudnie.
Za oknem nie widać grudniowej aury, bardziej momentami to jesień niż zima :) prawda?
Ale zbliżają się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia, dlatego
dziś moja ostatnia w tym roku inspiracja klimatyczna, nawiązująca do zbliżającego
się końca roku.

Ostatnim rzutem na taśmę jak to się mówi
staram się zdążyć z różnymi ozdobami. Różnie to bywa, gdyż czasu mniej, a i pracy dużo do wykonania.

Wykonałam prostą bombkę, do której wykorzystałam kulę akrylową.
Ozdobiłam ją na zewnątrz fantastyczną farbą 
z efektem szronu. Idealnie nadaje się do zimowych prac.
Środek kuli pomalowałam na kolor srebrny perłową farbą, a następnie obsypałam 
brokatem sypkim, gdyż miejscami piórka mogą przebijać. 
Chciałam, aby było to delikatne i eleganckie wypełnienie mojego środka.
Mój aniołek jest pomalowany farbą perłową białą i dodatkowo ozdobiony
innego rodzaju brokatem, który jest doskonały do wykończeń prac.
Całość wygląda lekko i zwiewnie....
  


Pozdrawiam Was serdecznie. Życzę wszystkiego dobrego.
Mam nadzieję, że Wy zdążycie z zaplanowanymi ozdobami, prezentami i innymi cudownościami.

Aga


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.