Obserwatorzy

wtorek, 22 września 2015

Pastelowy scrap


Witajcie

Dzisiaj moja inspiracja.  Tym razem będzie to mediowy, delikatny scrap w dziewczęcych kolorach,
 z wykorzystaniem kolekcji serii stworzonej przez LemonCraft Senne Poranki
(w sam raz dla Śpiącej Królewny :-)

Papier zagruntowałam akrylowym gesso. Z  użyciem maski Prima, pasty strukturalnej,
 a potem  mgiełek stworzyłam tło.
Tekturki - zawijasowe bordery lekko pokolorowałam mgiełką kredową, to samo zrobiłam z białą gazą.
Na scrapie wylądowały też buttony, kilka kamyków ScrapBerrys i kilka diamencików Marianne Design.

Zapraszam do galerii:








Udział wzięli:
LemonCraft Senne Poranki
maska Prima
kwiaty Lemon Craft
małe białe różyczki
buttony Lemon Craft
zawijaskowe bordery
kamyki ScrapBerrys 
diamenciki samoprzylepne Marianne Design  
perełki w płynie
i media:
grunt akrylowy gesso
pasta strukturalna
mgiełki: turkusowa, różowa, krem antyczny
medium żelowe akrylowe
plus gaza z apteczki
Pozdrawiam
Kasia

1 komentarz :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.