Obserwatorzy

piątek, 15 maja 2015

wyzwanie #35 - Tło własnoręcznie zrobione

 Witam serdecznie.
Miło mi zaprosić Was na kolejne #35 wyzwanie na blogu Artimeno.

Temat wyzwania:
Tło

Wytyczne: 
* forma pracy dowolna
*główna wytyczna to zastosowanie w pracy własnoręcznie zrobionego tła bez użycia papieru scrapowego

Termin zgłaszania prac do 12 czerwca

Zwycięzca otrzyma od nas banerek i bon zakupowy na kwotę 30 PLN,
natomiast wyróżnione prace otrzymają banerek i kod uprawniający do darmowej wysyłki


Przypomnienie o stałych zasadach:
-prace należy umieszczać pod postem za pomocą narzędzia InLinkz
-prace nie mogą być wcześniej publikowane,
-prace zgłaszane na nasze wyzwanie łączymy z max dwoma innymi wyzwaniami.
-na swoich blogach (w poście lub na pasku bocznym) należy umieścić podlinkowany banerek i informację, że bawicie się z nami,
-miło nam będzie, jeśli podlinkujecie produkty zakupione w Artimeno (choć ich użycie nie jest konieczne).


Nasza gościnna projektantka Joanna  przygotowała piękną kartkę z mediowym tłem.




Goja 
 Moja kartką powstała przy użyciu płótna oraz mgiełek i farb z 13 arts
do tego aby nie zasłonić zrobionego tła zrobiłam skromną kompozycję kwiatowo listkową.






wykorzystane produkty:
klej


Kasia
Ja  z kolei przygotowałam abstrakcyjne tło na bazie papieru czerpanego, wykorzystałam farby akrylowe zmieszane z pastą strukturalną. Quillingowe kwiatki oparłam  na konstrukcji ze sznurków i drewnianych mini listewkach.



 

 




anias 
Jako inspirację wykonałam scrap wykorzystując jako bazę biały karton ze Studia 75.
Karton zagruntowałam, pomalowałam akrylem i spryskałam mgiełką rozrobioną z wodą. 
Za pomocą maski, pasty strukturalnej, gel medium i brokatu wykonałam dekoracje 3D














 materiały użyte w pracy:
biała farba akrylowa


Pozdrawiam i życzę miłej zabawy
Goja



11 komentarzy :

  1. Jest na co popatrzeć, czym się zainspirować. Kupiłam sobie farbki akwarelowe z myślą, że będę robić piękne akwarelowe tła do moich quillingowych prac i coś jakoś nie wychodzi... a lubię takie delikatne, rozpływające barwy... Prace DT zrobione na 6-kę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace.A że jestem zielona nie mogę zgłosić swojej ( http://soobczyk.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już pomagamy:) - patrz komentarz na Twoim blogu:)

      Usuń
    2. Dziękuję udało się to już sukces -)

      Usuń
  3. Z przyjemnością się już zgłosiłam do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy można zgłosić więcej niż jedną pracę - jeśli nie, to proszę tej drugiej po prostu nie uwzglęniać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma odpowiedzi na poniższy komentarz więc w nadziei że można wstawić więcej niż jedną pracę dodaję także drugą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżastii, można można:)
      W zasadach nie jest napisane- że zgłaszamy jedną pracę...a co nie zabronione to dozwolone:)
      Powodzenia w wyzwaniu:)

      Usuń
  6. Mam takie pytanko włącznie z 12 zgłaszamy prace czy dzis jest ostateczny termin ?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.