Obserwatorzy

piątek, 1 czerwca 2012

Wyzwanie#1 - Euro 2012

Witam, 
mam przyjemność zaprosić Was do pierwszego wyzwania na blogu sklepu Artimeno!

Zasady:
- obowiązująca kolorystyka: czerwień i biel
- wytyczna: motyw piłkarski lub napis "Euro 2012"
- czas trwania zabawy: 1.06-20.06 (do godz. 24:00)
wyniki: 22.06
- forma pracy dowolna np.: podkładki, czapeczki, zaproszenia, flagi
- każda osoba może wysłać jedną pracę
- praca nie może być wcześniej publikowana ani zgłaszana na inne wyzwanie, konkurs itp

Spośród prac zostanie wybrana jedna, którą wyróżnimy banerkiem i nagrodzimy


W poście na swoim blogu należy umieścić link do wyzwania na naszym blogu. Aby zgłosić pracę na wyzwanie użyj ikony InLinkz (Add your link) pod postem wyzwaniowym. Następnie skopiuj adres do posta na Waszym blogu i wkleić go w pierwszym polu (URL), w drugim polu wpisać swój nick, a w trzecim swój adres e-mail. Kliknąć "next step", wybrać miniaturkę zdjęcia i zatwierdzić. Gotowe. 

Zobaczcie jak z wyzwaniem poradziły sobie dziewczyny z  DT:

Oribella, jej genialny breloczek do kluczy albo do plecaka:


Wioleta, wesołe zaproszenie na mecz:

Hania, i praktyczne piłkarskie podkładka i magnes:


Irena, folder na CD:

i ja, czyli Makola z girlandą: 

Zapraszamy do zabawy!


6 komentarzy :

  1. Wow, no jakie pomysłowe dziewczyny i jaki temat na czasie ;)))
    Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie umiem zostać obserwatorem coś nie działa

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu spróbuj w "Zaloguj się" poniżej naszych awatarków. Ja dzisiaj też miałam problemy na kilku blogach i nie mogłam zostać obserwatorem, może to kłopoty z google:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to moja propozycja
    http://pasjerenaty.blogspot.com/2012/06/euro-2012-w-moim-wydaniu.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy;-) jest nam miło, że prac przybywa :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, to i ja z miłą chęcią do wyzwania swoją pracę zgłaszam :)))
    http://beaartdecor.blogspot.com/2012/06/bo-moj-chopiec-pike-kopie.html
    Praca już załadowana przez InLinkz.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    p.s. i ja mam problem z dodanie Waszego bloga do obserwowanych :(((

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.