Obserwatorzy

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Ślubny exploding box

Zamiast tradycyjnej karteczki z okazji ślubu zrobiłam exploding boxa. Wykonałam go w całości ze ślicznych, romantycznych papierów Blooming Rose firmy Joy (część papierów ozdobionych jest brokatem, a wzory są naprawdę wspaniałe).
Pod napisy jako podwójne tło wykorzystałam papier perłowy jasnoróżowy. Brzegi karteczek przed przyklejeniem do ścian pudełka pocieniowałam delikatnie tuszem. Napisy dla zwiększenia trójwymiarowości podkleiłam kosteczkami 3D. Na wewnętrznych ściankach znajdują się kieszonki , które wykonałam wykorzystując wykrojnik serwetkowy. Do tego jeszcze listki z dziurkacza, motylki wykrojnikowe, kwiaty, półperły dodające elegancji i oto proszę efekt końcowy:





Materiały, które wykorzystałam:




Pozdrawiam
OriBella

9 komentarzy :

  1. Piękna praca, bardzo optymistyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko:) Bardzo romantyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne! Delikatne i romantyczne pudełko! W sam raz na ślub! ;) U mnie w rodzeństwie ślub był dopiero 1/4 i właśnie zamiast kartki też przygotowałam exploding box... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko śliczne!!! Słodkie I pastelowe :)
    Nie wiem czy tylko ja mam problem z odczytaniem posta z wynikami wyzwania... Klikając na link komputer pisze, że "taka strona nie istnieje na tym blogu".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mały błąd techniczny :-) trochę cierpliwości i ogłosimy wyniki

      Usuń
    2. Już jest :) Dzięki!!

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.